• שרות
  • יעילות
  • מצויינות
חייגו אלינו עכשיו: 03-6320000

מכירת מנופי סל- היכן רוכשים וכיצד?

לא תמיד, חברות מעוניינות לשכור מנופי סל ולכן, בגלל השימוש הרב בהם, הם יעדיפו לחפש מכירת מנופי סל. יש לדעת ממי רוכשים מנופים, האם מדובר במנוף סל חדש, או אולי מיד שנייה, מנוף הידראולי או מנוף הרמה. כל מנוף מתאים למשימות שונות וחשוב, כי יהיה מפעיל מומחה ובעל רישיון גם למנוף וגם לעבודה בגובה אשר יפעיל אותו בבטחה. יש לבקש אחריות ולדעת, מי מספק את השירות עבור מכירת מנופי סל. ישנן חברות רבות הנעזרות עם מנופי סל, כגון חברות שיפוצים המבצעות עבודות חיצוניות של המבנה. מי שמעוניין במנופי סל שניתנים גם לשינוע, יוכל למצוא אותם בחברות המייבאות והידועות למנופים. מנופים שנרכשים מחברה אמינה ומקצועית, מאפשרים לרוכשים להיות רגועים ושקטים. מדובר על מתקן איכותי שיש לו "אימא ואבא" והמנוף מטופל בסטנדרטים המחמירים ביותר. מנופי סל, אשר נבנו בצורה מדויקת יוכלו לעמוד בעומסים ועבודה רבה.

מנופי סל- יש לרכוש מחברה ידועה ומוכרת

ישנן חברות שהן יבואניות בלעדיות של חברות מנופים ידועות. יש לרכוש מנופי סל, רק מחברות מסוג זה חברות אלה, יספקו מנופי סל ומנופים הידראוליים שמורכבים על רכבים ומשאיות. יש לברר היטב, היכן מציעים מכירת מנופי סל, כך שתהיו בטוחים, כי המנוף הוא כלי בטוח לעבודה ולא יסכן את העובדים שלכם. ניתן למצוא, כי מנופי סל, הם מנופים פופולריים, היות וניתן לבצע עימם מגוון רב של עבודות כגון גינון  אינסטלציה, שיפוצים הובלה, עבודות חשמל ועוד .יש לבדוק היטב את המפרט הטכני של מכירת מנופי סל, כגון כושר ההרמה של המנוף, האם הוא מיועד לאדם אחד או שניים, אם יש לו במה נוחה ועוד. ניתן להגיע עם מנופי הסל, לכמה עשרות מטרים, מה שמאפשר גישה נוחה יותר למקומות בעיתיים. לסיכום- ההיצע של מתקני ההרמה הוא רב ויש לבדוק את הנתונים החשובים לכם על פי המפרט.

למצוא חברה אידיאלית לרכישת מנופי סל

יש לברר, על הנוחות, קלות התפעול נידות ועוד, לפני שאתם מחליטים לרכוש את מנופי הסל. תהליך רכישת מנופי הסל, חייב להיות שקול ושי לקבל ליווי אישי וצמוד, לבחירת הצרכים והמגבלות של כל מי שמעוניין לרכוש מנופי סל. יש למצוא מחירים אטרקטיביים ובתנאי תשלום נוחים, כך שקל יותר יהיה לרכוש את המנופים הללו. אנשי מקצוע מיומנים, יכולים לחשב, תוך כמה זמן, הם יוכלו להחזיר את ההשקעה שלהם מבחינת כמות הפרויקטים שהם עתידים לבצע.. חברת שיא ליפט, הינה חברה ידועה מאוד בתחום מכירת כל סוגי המנופים מזה 20 שנה, והיא היבואנית של יצרנית המנופים "מטילסה" מספרד , המתמחה במנופי סל ומנופי גרירה הידראוליים. החברה עובדת תחת רישיון של משרד התחבורה ומחמירה בתקנים הבטיחותיים.