• שרות
  • יעילות
  • מצויינות
חייגו אלינו עכשיו: 03-6320000

מנוף סל אדם כלי מתקדם בעבודות גובה

ישנם סוגים שונים של מנופים והידוע ביניהם שנדרש בהרבה עבודות שונות הוא מנוף סל אדם. לרוב, מדובר במשאית כבדה שעליה ישנו המנוף שבראשו קיים סל. בסל נמצא אדם המפעיל ועובד על המנוף. היתרון הגדול הקיים במנוף מסוג סל אדם, הוא היכולת לבצע פעולות פשוטות בגובה רב. העבודה כרוכה במינימום מאמץ וחיסכון של הרבה כסף או זמן שהיינו משקיעים במידה ולא היה קיים מנוף זה והיינו משקיעים מאמצים בבנייה והרכבה של פיגומים, על מנת להגיע לגובה הרצוי ובסיכון יתר וכמובן שבפחות נוחות. ניתן למצוא כלים מתקדמים כמו מנוף סל אדם שיש בו זרוע ארוכה ומתכווננת שמסוגלת להגיע לדיוק המרבי לעצמים מסוימים הדורשים תיקון כגון חלונות גבוהים בבניינים, עמודי חשמל, עצים לגיזום, תליית שלטי חוצות עבודות בנייה חיצוניות כגון חיפוי קיר לבניין ועוד.

התמרון הרב של מנוף סל אדם

זרוע של מנוף סל אדם יכולה לנוע בצורה אופקית ואנכית, גם כאשר המרחב לתמרון  הינו מצומצם. ישנו יתרון נוסף של שימוש עם מנופי סל כגון השינוע הקל שלהם ממקום למקום כמו אתרי עבודה שונים המתאפשר בקלות באמצעות המשאית. מפעיל המנוף, חייב להיות בעל רישיון לגובה ורישיון למנוף מסוג סל. הבטיחות הינה הדבר החשוב ביותר במנופי הסל, כמו בשאר המנופים. המנוף חייב לעבור בדיקה מוקפדת לפני השימוש בו מדי יום.  מנוף מסוג סל אדם, יכול להגיע לגובה של עד 60 מטר. ישנן חברות שמשכירות ומוכרות מנופים כמו מנוף סל אדם חברות הזקוקות לעבודה יום יומית עם מנופי הסל, תעדפנה לרכוש מנופים אלה, מאשר לשכור אותם.  מנוף סל, יכול להעניק מענה גם בבעיות שקיימות במהלך העבודה באתרי הבנייה השונים. ניתן להחליף את מנוף סל אדם, גם כמנוף הרמה. שימוש במנופי סל אדם, הוא חלק חשוב ביותר בהתפתחות ענף הבנייה ועבודות בגובה וזוכה להצלחה לא רק בישראל, כי אם בכל העולם.

ממי לרכוש או לשכור מנוף סל אדם?

יש לרכוש או לשכור מנוף סל אדם, רק מחברות מורשות לכך. חשוב לפנות רק לחברות ידועות כמו שיא ליפט, שמטפלות, משווקת, משכירות ומוכרות ציוד בגובה הכולל מנופים מכל הסוגים, מזה -20 שנה.  לחברה יש רישיון ממשרד התחבורה ופיקוח של מעבדה מוסמכת מטעם הטכניון בחיפה. חברת שיא ליפט הינה אף מורשית של משרד הביטחון. ניתן למצוא את מנופי שיא ליפט, בכל מיני רשויות מקומיות, עבודות חשמל, שיפוצניקים שלטים ועוד.