• שרות
  • יעילות
  • מצויינות
חייגו אלינו עכשיו: 03-6320000

מנוף סל נגרר

מנופים על משאיות, הם לרוב מנופי סל או מנוף סל נגרר. מנופים אלה, מיועדים לעבודות שונות, כגון חקלאות, חשמל, שיפוצים, תלייה של שלטים גדולים בגובה רב ועוד. ישנה רמת דיוק בכוון של מנופי סל או מנופי סל נגררים, היות וישנה זרוע טלסקופית במנוף הסל הנגרר, שמאפשרת להגיע למקומות בין בניינים שונים ללא פגיעה בהם חלילה. ניתן לבצע הרמה של מטענים שונים, באמצעות מנוף סל נגרר גם בתנאי שחט קשים כמו ביערות, שדות ומקומות שהגישה אליהם הינה קשה. אין צורך בהרמת תשתית מקדימה, כאשר מדובר על מנופי סל נגררים. קל לקפל את המנוף ולגרור אותו במשאית או רכב, בעל רישיון ב'.  מנופי סל נגררים, יכולים להכיל שני אנשים שיעבדו עליו והם  בעלי יציאות טלסקופיות ומפרקיות. מדובר לרוב במנופים הידראוליים שמשמשים, חברות גדולות בפרויקטים שונים. כל סוגי המנוף הקיימים בשוק, יתאמו לעבודות שונות ולעומסים שונים ויש תמיד להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום המנופים, כגון חברות המשכירות ומוכרות מנופים מכל הסוגים, על מנת להתייעץ עמם לגבי סוג המנוף הטוב ביותר לעבודות אלה או אחרות.

לרכוש או לשכור מנופי סל נגררים?

זו שאלה טובה, היות ומנופים מסוג סל ומנופים בכלל, עולים הרבה כסף. כאשר מדובר בחברות העובדות הרבה בעבודות מנוף, כגון בנייה או חברות קבלניות גדולות, אלה כבר רוכשים מנופים שונים ומבצעים את העבודות באמצעות מנופאי מוסמך שהחברה  שוכרת. כאשר משכירים מנוף, החברה שמשכיה את המנופים, שולחת מטעמה גם מפעיל מנוף מוסמך ודואגת למנוף תקין שיהיה באתר עד תום הפרויקט. גם מנופי סל ניתן לשכור על בסיס יומי וכן מנוף סל נגרר. החברה שמשכירה את המנופים השונים, נמצאת תמיד לשירות הלקוחות ומטפלת בהם באופן קפדני למניעה של תאונות עבודה. יש לפנות תמיד לחברות ידועות הנמצאות בשוק שנים ומשכירות או משווקות מנופים חדשים לעבודות השונות. לחברות אלה, יש צוות מוסמך של יועצים שונים, שיכולים להמליץ על מנופים שונים בהתאם לסוגי העבודות.

מנופי סל נגררים רוכשים או שוכרים רק מחברות ידועות

יש לזכור תמיד, כי שם טוב של חברה המשכירה או מוכרת מנופים שונים חשוב. מדובר על עבודה שהיא מסוכנת, הן מבחינת הבטיחות בעבודה של המנוף, ההתאמה שלו לעבודות השונות והן למפעיל הנכון שיש לו רישיונות הנדרשים לעבודה בגובה, על פי סוגי המנוף השונים. חברת שיא ליפט, קיימת כבר מעל ל-20 שנה והיא ידועה, כאחת החברות המובילות בתחום המנופים. חשוב תמיד להישמע להוראות החברה, כגון המשקל המקסימלי שמנוף סל נגרר יכול להרים, בדיקה נכונה לפני הפעלת המנוף ועוד.