• שרות
  • יעילות
  • מצויינות
חייגו אלינו עכשיו: 03-6320000

מנוף סל – להגיע לגובה באמצעותו זה הכי קל

ישנן דרכים רבות, בכדי להגיע לגובה רב, אחת מהדרכים הנפוצות הללו, היא באמצעות עבודות מנוף, באמצעות מנופים. ניתן להגיע לגבהים ממש עצומים וניתן להגיע לגבהים עצומים ללא חשש. ישנם הרבה אנשים הנעזרים בשירותי מנוף, על מנת לבצע עבודות פרטיות או ציבוריות. ניתן למצוא היום, מגוון של מנופים שיכולים להרים משאות כבדים, מפסנתר ועד כמויות גדולות של חומרי בניין הכוללים גם בטון. אחד השימושים הידועים ביותר בתחום המנוף הם עבודות בניה וניתן למצוא מנוף המגיע לגובה של  50 מטר. זו אינה משימה קלה, ללא סיוע עם מנופים, עבודות היו מתעכבות הרבה יותר זמן. אחד המנופים הידועים לעבודות קלות יותר הוא מנוף סל. מנוף זה, אינו משמש להרמת משאות כבדים. המנוף מופעל, כאשר יש עליו אדם שמעוניין כי תהיה לו גישה למקומות גבוהים, כמו למשל תליית שלטים בגובה רב, גיזום עצים, תיקון של עמודי חשמל ועוד. הסל, נמצא בסוף הזרוע של המנוף ומאפשר לאדם אחד או שניים לעמוד עליו.

בניית פיגומים באמצעות מנוף סל

ניתן לעשות שימושים נוספים בעזרת מנוף סל, כמו למשל, מעטפת בניינים, תליית דגלים וכן בניית פיגומים שמשמשים גם לשיפוץ בתים ודירות.  ישנם הרבה אנשים שנהנים מעבודה בגובה או שהייה בגובה בכלל, אנשים אלה, יכולים להפעיל מנופים, אך לעומת זאת, קיימים אנשים שיש להם פחד גבהים ועדיף, כי אלה לא יעלו על מנוף או ילמדו קורס מנופאים. יש פסיכולוגים, שטוענים כי על הפחד הזה, יש להתגבר על הפחד מפני הגובה באמצעות שהייה בגובה. המפרט הטכני של מנוף סל, מאפשר לעבוד בו בבטחה של העובדים וכן, בהתאמה מלאה לצרכים של אלה הזקוקים לעבודה עם מנופי סל. לא מעט חברות, מעדיפות להצטייד עם מנופי סל, מה שמצריך את רכישתם. ישנם מצבים, בהם חברות שונות, יצטרכו לעבוד עם מנופי סל, לעבודה ספציפית בלבד ולא לאורך זמן, המקרים אלה, ניתן להזמין חברות הפועלות בתחום ולהשכיר את המנוף, יחד עם המפעיל. חשוב לבדוק היטב את המפרט הטכני של המנוף, כך שיתאים לעבודות הנדרשות.

רכישת מנופי סל

במידה ואתם חברה, אשר מעוניינת לרכוש מנופי סל, יש לרכוש אותם ע"י חברה אמינה המייבאת מנופי סל איכותיים, בתקן אירופאי. אחת החברות הידועות המייבאת מנופי  סל הינה "שיא ליפט" אשר קיימת 20 שנה. לחברת שיא ליפט, יש התקנות רבות מדי שנה והיא בעלת ניסיון וידע רב, בכל סוגי המנופים, ההידראוליקה ועבודות בגובה. חברת שיא מנופים, מייבאת את מנופי הסל מארצות כמו איטליה וספרד. החברה היא מורשית מטעם משרד התמ"ת ורישיון מתקין של משרד התחבורה, ובפיקוח של מעבדת רכב מוסמכת, מטעם הטכניון חיפה.