• שרות
  • יעילות
  • מצויינות
חייגו אלינו עכשיו: 03-6320000

מנוף ספיידר סל

ניתן למצוא מנופים רבים גם בתחום הבנייה וגם מחוצה לו והכוונה היא אל מנוף ספיידר סל שמטרתו היא להגיע למקומות צרים בין בניינים  או קניונים. מנוף זה, מגיע לגובה של  21 מטרים. ניתן למצוא מנופים אלה עם במות הרמה. למנוף יש תקן אירופאי שהם נחשבים לבטיחותיים ביותר, בתחום העבודה בגובה. ניתן לבצע עבודות שונות כמו: צבע, איטום, תיקון א הרכבת מזגנים, מרזבים, חשמל , תאורה, הרחקת יונים מגובה רב, אינסטלציה, הדברות ועוד. יש גם מנוף ספיידר סל הבנוי על זחל ומשונע באמצעות עגלה. מנופים אלה מגיעים לגובה התחלתי של 13 מטרים ומנוף זה, מותאם לעבודה גם בתוך מבנים. המנוף הינו בעל יכולת טיפוס ועלייה בשיפוע. גם ההובלות היום, מתבצעות עם מנופי סל שונים אשר מגיעים לבתים להורדה ושינוע של פסנתרים או רהיטים גדולים, שאינם יכולים לעבור במעלית או מדרגות.

 מגוון העבודות באמצעות מנוף ספיידר סל

כאשר עובדים עם מנוף ספיידר סל מדובר על מקומות צרים  במיוחד, כמו רוחב של 90 ס"מ. מנופים מסוג זה, פועלים על מנועי בנזין או חשמל והבמה הנמצאת עליהם, מתאימה לעבודות פנים וחוץ. ניתן לבצע שימוש במנופי ספיידר סל, גם במפעלים ומקומות המוגבלים בתנועה כגון מכונות ואביזרים שונים שנמצאים באופן קבוע במפעלים ולא ניתן  להזיזם. בכל מנופי הסל, קיימות במות הרמה ויתרונן העצום הוא הגודל שלהן. הן מתחילות בצורה שטוחה וכשהבמה עולה למעלה  היא מכפילה את עצמה, בהתאם למשא ולעבודות השונות. הרבה אנשים שמשפצים דירות ומעוניינים לשפץ אותן, מבצעים שיפוצים רבים כגון החלפת אריחי קרמיקה, שינויים ושיפורים אחרים. יש להיפטר מהריצוף הישן באופן מהיר ויעיל ולכן, שימוש עם מנוף ספיידר סל, יוכל לקצר את התהליך. ניתן להגיע עם מנוף ספיידר, המורכב על משאית קטנה. מנוף מסוג זה, מתאים לגובה של עד 14 קומות. מנוף שמגיע למספר קומות גבוה יותר, הינו מנוף ספיידר המורכב על משאית גדולה ויכול להגיע לגבהים גדולים יותר מ-14 קומות.

השכרה ומכירה של מנופי סל איכותיים מכל הסוגים

 

ניתן למצוא מגון רב של חברות אש משכירות ומוכרות מנופים בכל הסוגים. חברות שונות מייבאות את המנופים האיכותיים ביותר מחו"ל כמו מספרד ואיטליה. אחת החברות הידועות בתחום המנופים, הינה שיא ליפט שפועלת בתחום זה כבר יותר מעשרים שנה. הדגמים של חברת שיא ליפט, רשומים בפנקס הדגמים של משרד התמ"ת. מנופי הסל השונים, מותקנים ע"י אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ומפוקחים ע"י מעבדת הרכב של הטכניון בחיפה. ניתן למצוא בשיא ליפט, אופציות נלוות שמתאימות לעבודות השונות במגוון הענפים.